ملك الابداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملك الابداع

العاب-نكت-دردشه-برامج-اخبار-اسلاميات-رياضه-اغانى-افلام-مسابقات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دردشه الملكدردشه الملك  دخولدخول  

أضحك كركر .... أدخل بسرعة

كاتب الموضوعرسالة
islam

أضحك كركر .... أدخل بسرعة Empty
مُساهمةموضوع: أضحك كركر .... أدخل بسرعة   أضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon_minitimeالأربعاء مايو 30, 2007 9:04 am

صعيدي ربح مليون خافوا يبلغوه يموت مصدوم. قال العمده: أنا أقوله. قال يا محمدين لو كسبت مليون حتعمل بيهم إيه؟ قال: أديك نصهم. مات العمدة مصدوم أضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon
محشش قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى وميلقهاش أضحك كركر .... أدخل بسرعة Innocent

محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة أضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon
ولد بيسأل أبوه: هي الحمير بتتجوز؟؟ قاله: يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحمير أضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon

وحدة سودة قوي ركبها عفريت حاولوا يطلعوه قالهم: نفسي أطلع بس مش شايف

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق ده كان حيموتني مرتين في حادثة قال لها: خلينا نديه فرصة ثالثة ...

صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجة خلصت يابوي قاله: من لفك في الشوارع طول النهار يابن الجزمة

مسطول صدم شرطي وموته راح متصل بـ122 وقالهم: أحب أبلغكم إنكم بقيتوا 121

صعيدي قال لأبوه أنا عاوز موبايل قاللوا موافق بس تركب أخواتك معاك

محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة أضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon
مشرفة عامة عندها حاله نفسيه كل ما تكتب موضوع تحذفهأضحك كركر .... أدخل بسرعة 072

مشرف متخانق مع مراته عملها حظرأضحك كركر .... أدخل بسرعة We16

مشرف خلف توام احتفظ بواحد وحط التاني في قاعه المكررأضحك كركر .... أدخل بسرعة 016

مشرف جتله فاتوره التليفون كبيره عملها تعديلأضحك كركر .... أدخل بسرعة 4

زوجة مشرف نسيت تحط ملح في الاكل حطلها تقييم سالبأضحك كركر .... أدخل بسرعة 008

مشرف بيتغزل في خطبته _بيقلها انتي موضوع عمري ........انتي مشاركه حياتي ......انتي كل صلاحياتيأضحك كركر .... أدخل بسرعة 006

مشرف عاوز يخطب عضوه بيقلها ممكن اسجل عندكم في البيت بس ياريت والدك ميتاخرش عليا في رساله التفعيلأضحك كركر .... أدخل بسرعة 019

مشرف عاوز يعرف حببته بتحبه ولا لادخل على المنتدى بدا يخذف في المواضيع واحد ورى التاني (بتحبني _مبتحبنيش_بتحبني_مبتحبنيش) أضحك كركر .... أدخل بسرعة Confused أضحك كركر .... أدخل بسرعة 6

مشرف دخل منتدى المناقشه طلع بخمس غرز وارتجاج في المخ أضحك كركر .... أدخل بسرعة 0381

مشرف عاوز يطرد عضو مميز من المنتدى حط في واحد من مواضيعه حتتين حشيش وبلغ عنهأضحك كركر .... أدخل بسرعة We17 أضحك كركر .... أدخل بسرعة 019

مشرف مقفلش الموضوع ده اختفى في ظروف غامضة أضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon
أضحك كركر .... أدخل بسرعة Iconأضحك كركر .... أدخل بسرعة Iconأضحك كركر .... أدخل بسرعة Iconأضحك كركر .... أدخل بسرعة Iconأضحك كركر .... أدخل بسرعة Iconأضحك كركر .... أدخل بسرعة Iconأضحك كركر .... أدخل بسرعة Icon

أضحك كركر .... أدخل بسرعة
صفحة 1 من اصل 1